Bonus Yang Saya Akan Beri Sekiranya Anda Mahu Menjadi Downline Saya di Infinity Downline

>> Saturday, February 13, 2010

Dalam posting ini saya hanya akan membincangkan bonus2 yang saya akan beri sekiranya anda menjadi downline saya.

Selain khidmat nasihat dan strategi2 yang berguna yang dapat saya beri, ada beberapa perkara lagi yang saya akan hadiahkan.

Antaranya...

1. Website Replika dalam Bahasa Melayu seperti dalam website ini. Klik sini. Hanya melalui website ini sahaja saya berjaya mendapatkan beberapa orang downline.

2. Servis pemasangan website replika khas untuk anda sekiranya anda kurang mahir dalam bab2 IT

3. Perkhidmatan hosting dan domain secara percuma selama 3 tahun (sekurang2nya) bagi menempatkan website replika anda.

4. Template2 banner untuk diletakkan dalam website atau blog anda seperti dibawah, dan setiap satunya mengandungi unik id anda. contoh



5. Support melalui YM, email, phone atau apa sahaja yang anda mahu.

Ini hanyalah sebahagian daripada bonus2 yang dapat saya fikirkan untuk anda buat masa ini.

Sekiranya anda berminat, mungkin anda boleh pertimbangkan untuk menjadi downline saya.

Klik sini ya untuk terus mendaftar

0 comments:

Post a Comment

Cerita Pasal Blog Ni

Sertai Aku

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP