Boleh Berjaya Ke Buat Infinity Downline?

>> Thursday, February 18, 2010

Boleh berjaya ke kalau aku nak buat infinity downline ni?

Sebenarnya ni merupakan salah satu soalan yang mula2 sekali ditanyekan oleh kebanyakan orang yang tergerak hati untuk menjalankan program infinity downline. Mereka telah meniliti program ni, mereka dah 'google' program ni, dah tengok dekat youtube, dan dah buat macam2 research untuk dapatkan maklumat berkenaan dengan program ni.

Hasilnya?

Tiada satu pun yang mengatakan program ni tak bagus, penipu atau yang sewaktu dengannya. Yang ada hanyalah cerita2 kejayaan dan kegembiraan individu2 yang berjaya meraih keuntungan melalui program Infinity Downline ini.

Dapat balik RM4,000 dalam masa kurang dari seminggu, dapat RM3,000 dengan usaha tak sampai satu jam sehari, dapat RM2,000 dengan hanya log in facebook. Ah..macam2 lagi lah.

Jadi, berbalik kepada persoalan yang mula2 tadi.

Boleh berjaya ke kalau aku nak buat infinity downline ni?

Untuk persoalan ini saya 'terpaksa' serahkan kepada diri anda semula berkenaan takrifan berjaya yang ada dalam minda anda. Takrifan berjaya adalah sangat2 berbeza2 bagi setiap individu.

Kalau anda rasa bila anda berjaya mendapatkan pendapatan RM4,000 ke RM5,000 sebulan hanya dengan infinity Downline itu sudah dikira berjaya, pada pendapat saya memang tak ada masalah lah.

Tapi kalau anda bayangkan anda boleh beli BMW anda sendiri dengan Infinity Downline ni..owh saya perlu kata it depends on sejauh mana anda serius nak buat infinity downline ni.

Jadi, biar saya berterus terang pada anda

Boleh berjaya ke kalau aku nak buat infinity downline ni?
Sebenarnya memang boleh. Cuma anda belum tahu lagi sahaja.

0 comments:

Post a Comment

Cerita Pasal Blog Ni

Sertai Aku

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP