4 sebab orang tak nak buat infinity downline

>> Sunday, February 14, 2010

Rata-rata orang yang pertama kali mendengar berkenaan Infinity downline ini akan mengabaikan segala apa yang mereka dengar berkenaan dengan program ini.

Bukan salah sesiapa, tapi yang pasti ada sebab untuk semua ni berlaku.

1. Program seumpama infinity downline ini sudah terlalu banyak di internet.

2. Pengguna internet menganggap program seumpama ini adalah tipu dan scam.

3. Orang ramai merasakan mereka tiada masa untuk menjalankan program2 seperti ini.

4. Tak mahu ambil tahu apa yang berlaku disekeliling mereka, dan lebih gemar hidup dalam dunia kecil ciptaannya sendiri.

Untuk entry kali ni saya tak bercadang nak menyenaraikan semua punca2 berlakunya perkara2 ini. 4 sebab ini dah cukup sebenarnya untuk membuatkan seseorang itu tak join infinity downline.

Bagi No1, program seakan2 infinity downline ini sebenarnya memang agak banyak dalam internet. Namun sistem pemasaran yang diguna pakai oleh infinity downline menjadinya unik berbanding program2 lain.

No2 pula, memang tak dinafikan terdapat program2 seumpama ini yang kita boleh kategorikan sebagai scam, tapi tak semua. Bagi program yang berpotensi untuk menjadi scam, biasanya ahli akan membuat bayaran kepada admin, dan kemudian admin yang akan menguruskan wang penyertaan. Berbeza dengan infinity downline, ahli membayar sesama ahli. Admin tiada peluang untuk memanipulasi program ini menjadi scam.

No 3, kalau kita rasa tiada masa atau tak cukup masa, mungkin anda patut kurangkan masa untuk anda berseronok melakukan perkara yang kurng mendatangkan faedah lalu beralih kepada menjalankan program ini.

No 4, kalau anda jenis yang tak suka nak ambil tahu tentang apa yang berlaku di sekeliling anda, tak apa. jangan bazirkan masa dan usaha anda. Program ini bukan untuk anda.

Jadi untuk mengakhiri, suka untuk saya ingatkan, program ini adalah ciptaan manusia. Organisma hidup, bernyawa dan berperasaan. Sekiranya anda rasa infinity downline ini tak sesuai untuk anda, tolak ia dengan cara yang baik. Tak perlu nak sakitkan hati sesiapa.

Jangan lah kerana anda tak minat nak join program ini, anda hentam habis-habisan orang yang memperkenalkan program ini kepada anda. Anda tolak dengan cara baik, anda tak rugi apa2 dan orang yang memperkenalkan program ini pun tak akan benci anda.

0 comments:

Post a Comment

Cerita Pasal Blog Ni

Sertai Aku

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP